Sunday, November 16, 2008

Kelab Motorsikal Wilayah Tawau - KEMOWTA




Kelab Motorsikal Wilayah Tawau - KEMOWTA merupakan salah satu kelab yang aktif di daerah tawau. Kelab ini kurang menjalankan aktiviti di On line berdasarkan pemantauan ku pada blognya yg ndak terupdate. Mungkin Mereka lebih siuk beraktiviti di highway tawau. Kelab ini di tubuhkan pada tahun 2007 atas dasar adalah untuk mendidik remaja dan belia-belia hari ini dari melakukan kesalahan jalanraya dan jenayah seperti lumba haram, pengambilan dadah dan alkohol, bergaduh dan bermacam-macam perkara yang tidak bermoral, tidak berfaedah yang boleh merosakkan akhlak remaja dan belia pada masa kini.


Bermotokan JAUHI DADAH , HINDARI REMPIT Kemowta telah berjaya menjalankan beberapa aktiviti sepanjang tahun ini seperti Konvoi ke Sandakan. pelbagai lagi aktivit yang telah di rancang dan akan di laksanakan klu ada masa.

Di harap dengan adanya kelab sebegini di daerah tawau pandangan macik-macik, jiran tetangga dan mereka yang selalu bepikiran Negative & sempit Terhadap Mat Moto dpt menabik SPring kpd mereka. semangat untuk majukan diri bukan sekadar di atas jalan raya tapi juga di alam maya.

lama dah mencopy paste jak ku update blog...google adsenseku dah Aprove.. boleh dah aku merapu cakap melayu di sini... :-)

3 Responses to “Kelab Motorsikal Wilayah Tawau - KEMOWTA”

Adry said...
November 16, 2008 at 11:07 PM

Baru plak ku tau ada kelab ni.. huhu


budaini said...
November 17, 2008 at 8:03 AM

ni bukan kelab moto skuter tu ka.... hik hik hik...


Unknown said...
January 31, 2021 at 7:52 PM

Ada group WhatsApp kh?


Post a Comment

FxxK Yahudi